تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه ایران موفق به کسب لوح تقدیر در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری شد

در همایش سراسری «رضایت‌مندی مشتری» لوح تقدیر رضایتمندی مشتری به سید محمدناصر مبرقعی عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد.

بیمه ایران موفق به کسب لوح تقدیر در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری شد به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در همایش سراسری «رضایت‌مندی مشتری» که با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی و با مشارکت «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» روز ۲۸ فروردین در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، لوح تقدیر رضایتمندی مشتری به سید محمدناصر مبرقعی عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد.

این لوح بر اساس بررسی شاخص‌های مهمی مانند آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، ارتقای سطح رضایت‌مندی و رسیدن به وفاداری مشتریان و راهکار‌های افزایش سهم بازار به شرکت سهامی بیمه ایران تعلق گرفت.

منبع خبر: روابط عمومی بیمه ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه ایران موفق به کسب لوح تقدیر در همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..