تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار۲۰ اکیپ مبارزه با آفت ملخ در مزارع چهارمحال وبختیاری

حمیدرضا دانش اظهار داشت: برای مبارزه با هجوم احتمالی آفت ملخ ۱۵ اکیپ دولتی همکاری دارند، ضمن آنکه با ۵ اکیپ بخش خصوصی در این خصوص قرارداد منعقد شده است.

وی از تامین و ارسال ۳ هزار لیتر سم به مناطق و مزارع در معرض هجوم ملخ خبر داد و گفت: برای ارسال بیشتر سم آفت کش محدودیتی نداریم.

دانش، عمده محصولات سال زراعی این استان را گندم، جو، کلزا و انواع حبوبات ذکر کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده ارقام کشت شده با اقلیم استان سازگاری دارد.

گفتنی است، ملخ های صحرایی آفتی هستند که تمام گیاهان زراعی، باغی و حتی علف های هرز را می خورند، این نوع ملخ قدرت پرواز بسیار زیادی دارد و در یک شبانه‎ روز می‎ تواند تا ۱۵۰ کیلومتر پرواز کند.

سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلات تولید می شود.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار۲۰ اکیپ مبارزه با آفت ملخ در مزارع چهارمحال وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..