تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راپورت جوان‌های استقلال روی میز شفر؛ قلیان می‌کشند!

باشگاه استقلال تلاش کرده از وضعیت بازیکنانش در همه حال باخبر باشد. اخیراً این باشگاه گزارشی را تکمیل و در اختیار وینفرد شفر قرار داد. در این گزارش نام تک‌تک بازیکنانی که قلیان می‌‎کشند ذکر شده بود. عجیب اینجاست که نام چند بازیکن جوان هم در لیست قلیان‌کش‌ها دیده می‌شد. شفر هم از این مسئله ابراز تعجب کرد و می‌گفت چرا بازیکنان با این کار به خود آسیب می‌رسانند؟ او هم مثل همه می‌داند قلیان‌کشی می‌تواند علاوه بر اینکه نفس بازیکنان را بگیرد روی سلامتی‌شان اثر منفی بگذارد. قلیان‌کشی به ویژه بعد از تمرین اثر بسیار مخربی روی ریه‌های فوتبالیست‌ها دارد و می‌تواند در طولانی‌مدت سلامت‌شان را به خطر بیندازد. بعد از این گزارش به شفر او تلاش کرد تا بازیکنان را بیشتر کنترل کند. سرمربی استقلال به بعضی از بازیکنان باتجربه مثل پژمان منتظری سپرده که بیشتر با جوان‌ها حرف بزنند و مراقب آن‌ها باشند. 

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راپورت جوان‌های استقلال روی میز شفر؛ قلیان می‌کشند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..