تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن ۵۴ نظامی سعودی در حمله انصارالله

به گزارش شبکه المسیره، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که به دنبال حمله موشکی نیروهای این جنبش به اردوگاه ارتش عربستان و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن در جنوب عربستان ۵۴ نظامی کشته شدند.

در همین راستا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز در این باره گفت: در این حمله ۹ نظامی سعودی و ۴۵ مزدور یمنی کشته و ده‌ها تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی افزود: اردوگاه نیروهای سعودی در منطقه الطوال در جازان توسط یک فروند موشک بالستیک از نوع "بدر F" هدف قرار گرفت.

یحیی سریع در ادامه تصریح کرد: پس از این حمله نوعی حالت تشویش شدید در میان نیروهای دشمن شکل گرفته است و از امروز به بعد نیروهای مهاجم، اشغالگر و مزدورانشان مکان امنی ندارند و حمله بعدی وسیع‌تر خواهد بود.

این در حالی است که ائتلاف متجاوز عربی تا بدین لحظه هیچگونه واکنشی نسبت به این حمله نشان نداده است.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن ۵۴ نظامی سعودی در حمله انصارالله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..