تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید جالب زیدان از بنزما

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی : رئال مادرید به لطف درخشش کریم بنزما مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کرد و زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار شرکت کرد.


زیدان پس از این پیروزی گفت: ما بازی فوق العاده‌ای انجام دادیم. همه در خصوص نیمه دوم صحبت می‌کنند، اما ما در نیمه اول هم برتری داشتیم، ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. از عملکردمان در این دیدار بسیار خوشحالیم. به خوبی بازی را کنترل کردیم و وقتی به گلزنی کردیم، بهتر و راحت‌تر به بازی ادامه دادیم.

تمجید جالب زیدان از بنزما


وی افزود: ما حریف را متوقف کردیم مخصوصا در نیمه دوم و هیچ فرصت گلزنی به آن‌ها به جز آخرین موقعیت اینیاکی ویلیامز به آن‌ها ندادیم. برای دروازه بان بسیار مهم است که کلین شیت کند و تیمش پیروز شود؛ زیرا انرژی و انگیزه می‌گیرد. اکنون ما باید از این فرصت استفاده کنیم و ادامه فصل را بهتر به پایان برسانیم. دیدار بعدی مان مقابل ختافه هم سخت است، زیرا آن‌ها می‌خواهند سهمیه اروپایی بگیرند. ما باید مثل امروز ظاهر شویم.


او درباره هت‌تریک کریم بنزما گفت: چیزی تغییر نکرده است. همه می‌دانند که او می‌تواند به تیم کمک کند، اما این بهترین عملکردش بود که توانست گل بزند. برای او بسیار خوشحالم. کریم اعتماد به نفس بالایی دارد و همیشه می‌خواهد پیشرفت کند و به دیگران نیز کمک می‌کند. حالا تنها ۲ گل با بهترین رکوردش در رئال مادرید فاصله دارد. هر کسی سلیقه‌ای دارد، اما بنزما برای من بهترین شماره ۹ جهان است.


زیدان درباره اعتراض دوباره هواداران به گرت بیل هم بیان کرد: او فرصت گلزنی داشت و کاری که انجام داد را دوست داشتم، اما تبدیل به گل نشد. تشویق ایسکو و هو شدن گرت بیل توسط هواداران؟ نمی‌دانم معنی کار هواداران چیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید جالب زیدان از بنزما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..