تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت قاتل ایرپاد می‌شود

مایکروسافت قاتل ایرپاد می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پورتال Thurrott در گزارش امروز خود اعلام کرد، مایکروسافت قصد دارد تا با انتشار هدفون‌های بی سیم خود، ایرپاد‌های اپل را کنار بزند و رقابت جدی را آغاز نماید.

این شرکت با تولید هدفون‌هایی با نام سرفیس باد که با دستیار صوتی کورتانا سازگار خواهد بود، برای رقابت با ایرپاد اپل و دیگر هدفون‌های مربوط به شرکت‌های بزرگ وارد بازار خواهد شد.

هدفون‌های جدید مایکروسافت که دارای کدنام Morrison است اندازه بسیار کوچک تری نسبت به هدفون‌های دور گوشی این شرکت دارد و از قابلیت مهمی نظیر لغو نویز نیز بهره‌مند است.هیچ کس نمی‌تواند کیفیت صدای یک هدفون را بدون گوش کردن یک موسیقی در آن هدفون توضیح دهد. اما با توجه به کیفیت خوبی که از نسل اول هدفون‌های مایکروسافت شنیده‌ایم، می‌توان حدس زد که این هدفون همانند برادر بزرگتر خود، کیفیت خوبی در تولید صدا داشته باشد. هم‌چنین ممکن است که مایکروسافت ویژگی‌هایی مثل کاهش سطح نویز و ادغام هدفون جدید خود با کورتانا را در این هدفون تعبیه کند.

البته تاکنون مشخص نشده که سرفیس باد در چه تاریخی وارد بازار خواهد شد، اما انتظار می‌رود که امسال در سال ۲۰۱۹ میلادی تولیدات این شرکت عرضه شود. البته با درنظرگرفتن اینکه یک سال از انتشار اولین شایعه‌ی مربوط‌به سرفیس باد می‌گذرد، همین‌که ساخت آن لغو نشده است خودش موضوع مهم و مثبتی به شمار می‌آید. گفتنی است؛ در صورتیکه سرفیس باد به قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار وارد بازار شود فروش فوق العاده‌ای خواهد داشت و رقیب جدی برای ایرپاد‌ها می‌شود.

مایکروسافت قاتل ایرپاد می‌شود

انتهای پیام/

انتشار سرفیس باد بزودی در بازار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت قاتل ایرپاد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..