تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده جدید سپاه چه کاری را به شنیدن صحبت‌های نتانیاهو ترجیح می‌دهد؟ +فیلم

فرمانده جدید سپاه چه کاری را به شنیدن صحبت‌های نتانیاهو ترجیح می‌دهد؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند. سردار حسین سلامی در سال ۱۳۳۹ در شهرستان گلپایگان متولد شد. در سال ۱۳۵۷ همزمان با اوج‌گیری انقلاب در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت قبول شد. پس از وقوع انقلاب فرهنگی و همزمان با آغاز دوران جنگ در آبان ماه سال ۱۳۵۹ به سپاه پیوست. سردار سلامی در طول دوران جنگ در کردستان و عمدتا در جبهه جنوب در مسئولیت‌های رزمی و مختلف در لشکرهای ۲۵ کربلا، ۱۴ امام حسین و قرارگاه دریایی نوح در کنار رزمندگان اسلام بوده‌است.

در همین رابطه ویدئویی از این سردار سپاه در فضای مجازی منتشر شده است که در آن سردار سلامی به این موضوع می‌پردازد که حتی تماشای انیمیشن گوریل انگوری هم برای وی از گوش دادن سخنرانی نتانیاهو جذاب‌تر است. در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده جدید سپاه چه کاری را به شنیدن صحبت‌های نتانیاهو ترجیح می‌دهد؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..