تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد جمکران مورد توجه رجال‌الغیب و عبادالله بوده است +تصویرنوشته

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان سفر به قم در سال ۱۳۸۹ با خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران دیدار و درباره این مسجد و خدمت به آن مطالبی بیان کردند. ایشان در این دیدار از اقبال و توجه اولیاء الهی و رجال‌الغیب به این مکان مقدس سخن گفتند.

در ادامه بخشی از بیانات رهبر انقلاب در جمع خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران در سال ۸۹ را که کانال دفتر ایشان به مناسبت فرارسیدن عید نیمه‌ شعبان به همراه تصویرنوشته‌ای منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

رهبرانقلاب: "خوشبختانه امروز این مرکز مورد توجه مردم است؛ قدیم این‌جور نبود...دل‌ها این جور مجذوب و کنده‌شده‌‌ی به سمت معنویات نبود؛ حاکمیت، حاکمیت فضای معنوی نبود. این بود که یک مرکز به این عظمت، به این قداست -که مورد توجّه بزرگان بوده است، مورد توجه رجال‌ الغیب و عبادالله و امناءالله بوده- این جور از چشم مردم در واقع پنهان بود و کسی توجهی نداشت. ۱۳۸۹/۰۸/۰۶"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد جمکران مورد توجه رجال‌الغیب و عبادالله بوده است +تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..