تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله دستمال کاغذی غیر بهداشتی در مشهد

کشف محموله دستمال کاغذی غیر بهداشتی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به تهیه و توزیع دستمال کاغذی غیربهداشتی می‌کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی مامور رسیدگی به موضوع شده و محل‌های توزیع دستمال‌های کاغذی شناسایی و فرد سودجو نیز شناسایی و دستگیر شد.


رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر متعلق به متهم در حاشیه شهر مشهد را بازرسی و ۴ هزار و ۳۰۰ دستمال کاغذی غیربهداشتی و ۲۰۰ کیلوگرم رول بسته بندی را کشف کردند.


سرهنگ بیات مختاری ادامه داد: ارزش ریالی این محموله، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم نیز برای بررسی پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام// ز. م


محموله دستمال کاغذی غیربهداشتی در مشهد کشف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله دستمال کاغذی غیر بهداشتی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..