تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت ورزشکاران کردستانی در ۷۳ رویداد بین المللی

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در کردستان به ثبت رسید و ۴۷ تیم نیز به نام کردستان در لیگ‌های کشوری حضور داشتند.

سایه میر صادقی با بیان اینکه ۳۶۴ هیات فعال در استان کردستان مشغول به فعالیت است، گفت: ۶۴ هزار و ۲۰۲ ورزشکار سازمان یافته در هیات‌های ورزشی استان مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول در مورد حضور ورزشکاران کردستانی در مسابقات بین المللی، آسیایی، جهانی و تونمنت‌ها گفت: ورزشکاران کردستانی در سال ۹۷ در ۷۳ رویداد بین المللی شرکت کردند و توانستند یک مدال نقره و برنز مسابقات جهانی را بدست آوردند.

وی افزود: سه مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز مسابقات آسیایی، شش طلا، پنج نقره و شش برنز مسابقات بین المللی نیز توسط ورزشکاران کردستان در سال گذشته کسب شد.

وی افزود: تیم دراگون بت کردستان نیز به عنوان نماینده کشورمان در رقابت‌های بین المللی گرجستان توانست مقام نخست را کسب کند.

صادقی گفت: در سال گذشته ۳۴۵ ورزشکار کردستانی به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند که در پایان ۸۲ نفر از آن‌ها یعنی ۴۰ نفر از بانوان و ۴۲ نفر از آقایان به عنوان برگزیده همراه با تیم ملی کشورمان در مسابقات حضور پیدا کردند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۷ تیم کردستانی در لیگ‌های کشوری حضور یافتند، عنوان کرد: ورزشکاران استان ۲۳۷ بار در مسابقات قهرمانی کشور و منطقه‌ای شرکت کردند.

وی افزود: استان کردستان در سال گذشته ۵۸ بار میزبان مسابقات کشوری و منطقه‌ای بوده و ۶۶۶ مدال توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.

سایه میر صادقی گفت: در سال جاری نیز با توجه به انعقاد تفاهم نامه با هیات‌های ورزشی و تخصیص اعتبار سالانه هیات‌ها در ابتدا سال به دنبال افزایش کمی و کیفی ورزش استان توسط آن‌ها هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: اولویت اصلی کردستان سرمایه گذاری روی استعداد‌های جوان و آماده سازی آن‌ها برای المپیک ۲۰۲۴ است.

انتهای پیام/ع

اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان سرمایه گذاری روی استعداد‌های جوان برای المپیک ۲۰۲۴ است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت ورزشکاران کردستانی در ۷۳ رویداد بین المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..