تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عمامه‌گذاری طلاب به دست آیت الله صافی گلپایگانی در قم برگزار شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در سالروز میلاد با سعادت دوازدهمین امام شیعیان حضرت صاحب الزمان (ع) مراسم عمامه گذاری طلاب جمعی از حوزه علمیه قم در دفتر بیوت مراجع عظام تقلید برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سخنرانان در فضیلت مولود نیمه شعبان سخن گفتند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در مدح حضرت حجت (عج) مدیحه سرایی کردند.

این مراسم در دفتر آیات عظام مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی و علوی گرگانی برگزار شد و تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم ملبس به لباس روحانیت شدند.

برخی از طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه از کشور‌های مختلف نیز در این مراسم به ملبس به لباس روحانیت شدند.

خانواده‌های برخی از طلاب در این مراسم حضور داشتند و در پایان نیز طلاب ملبس شده با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/ح

مراسم عمامه‌گذاری طلاب در قم برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عمامه‌گذاری طلاب به دست آیت الله صافی گلپایگانی در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..