تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٤٥ طرح فرهنگی در کشور داریم /ساخت ۲۰ تالار مرکزی در کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،مهران تقوی مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از ساخت تالار مرکزی شیراز اظهار کرد: ٤٥ طرح فرهنگی در کشور داریم که ٢٠ مورد را تالار‌های مرکزی استان‌ها تشکیل می‌دهد که از این تعداد تنها ٣ طرح به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: رویکرد دولت در واگذاری‌ها از پیمانکاری به سمت مشارکت عمومی تغییر یافته و همین موضوع سبب حذف بودجه از بودجه‌های عمومی شده است.

معاون مدیرکل تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از تالار مرکزی شیراز گفت : با شهردای برای ساخت این تالار به توافق رسیدیم.

وی با اشاره به سیلوی قدیمی غله شیراز در کنار این تالار افزود: این سیلوی غله باید به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی تاریخی حفظ شود.

تقوی گفت: با وجود این که شیراز از لحاظ جاذبه‌های فرهنگی و هنری در اولویت قرار دارد، از لحاظ جذب بودجه‌ها پیشرفت چندانی نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اعلام آمادگی و ورود شهرداری شیراز به پروژه تالار مرکزی، هر چه زودتر این تالار به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ت

 مشارکت شهرداری شیراز برای ساخ تالار مرکزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٤٥ طرح فرهنگی در کشور داریم /ساخت ۲۰ تالار مرکزی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..