تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود نخست وزیر پاکستان به ایران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،هواپیمای حامل «عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان دقایقی پیش در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست.

«عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان و هیأت همراه مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و برخی مقامات استان قرار گرفتند.

در این سفر مهم اسد عمر (وزیر اقتصاد و دارایی)، شیرین مزاری (وزیر فدرال برای حقوق بشر)، فهمیده میرزا (وزیر فدرال دولت پاکستان در امور هماهنگی ایالات ها)، سید علی حیدر زیدی (وزیر فدرال دولت در امور دریایی)، سید ذوالفقار بخاری (مشاور ارشد نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج از کشور)، عبدالرزاق داود (مشاور ارشد نخست وزیردر امور بازرگانی و صنعتی) عمران‌خان را همراهی می‌کنند.

وی پس از دیدار و گفت‌و‌گو با استاندار خراسان رضوی در فرودگاه مشهد به زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) مشرف می‌شود و امشب مشهدمقدس را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام/ت

استقبال استاندار خراسان رضوی از نخست وزیر پاکستان و همراهانش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود نخست وزیر پاکستان به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..