تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبی که فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۰ شهید شد + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار معز خادم حسینی از فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس درباره شهادت یکی از همرزمانش در شب نیمه شعبان روایت می‌کند: نیمه شعبان سال ۱۳۶۶ درون قرارگاه تاکتیکی لشکر ۱۰ سید الشهدا (ع) در غرب کانال ماهی بودیم که حاج احمد عرقی از راه رسید. گویا در تهران پیگیری درمان جراحاتش بود. شنیده بود عملیاتی در حال طرح ریزی می‌باشد و به وجودش احتیاج است. درمان را رها کرده و خودش را به مقر رسانده بود.

شبی که فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۰ شهید شد

بیشتربخوانید : ماجرای عجیب یکی از بازماندگان نسل کشی حلبچه + عکس

تمام فرماندهان در نیمه شعبان جمع شده بودند. نزدیک غروب بود که برای وضو گرفتن از قرارگاه بیرون رفت تا نماز اقامه کند. ما نیز با تعدادی از فرماندهان از جمله شهید سیدمحمد زینال‌حسینی فرمانده تخریب لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) داخل سنگر بودیم.

شبی که فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۰ شهید شد

از سمت راست؛ حاج علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰، شهید زینال‌حسینی (پیراهن سفید)، شهیدحاج احمد عراقی

یک دفعه صدای انفجار مهیبی به گوشمان رسید. از سنگر بیرون پریدیم دیدیم شهید جعفر محمدی فرمانده عملیات لشکر که او هم بیرون قرارگاه بود غرق خون روی زمین افتاده و حاج احمد عراقی هم بالای سرش است. دشمن قرارگاه تاکتیکی را گلوله باران کرد. همه جا گرد و خاک شده بود و چشم چشم را نمی‌دید.

گرد و خاک که خوابید حاج احمد هم روی زمین افتاده بود. همه وجودش را ترکش گرفته بود. سر و صورتش پر خون بود. شهید سیدمحمد زینال‌حسینی دوید سمت حاج احمد عراقی؛ حاج احمد زنده بود، ولی به سختی نفس می‌کشید. کمک کردند و حاجی را داخل خودرو گذاشتیم و از منطقه دور کردیم. حاج احمد، اما به همرزمان شهیدش پیوست.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

روایت شهادت فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۰ در شب نیمه شعبان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبی که فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۰ شهید شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..