تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش باشگاه استقلال نسبت به شایعات نقل و انتقالات

باشگاه استقلال تهران نسبت به شایعات نقل و انتقالات واکنش نشان داد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران: بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ و شانس بالای استقلال برای موفقیت در لیگ برتر و همچنین با توجه به دیدار حساس با الهلال عربستان و شرایط خوب آبی ها، شایعات زیادی در برخی رسانه‌ها پیرامون جدایی و خرید برخی بازیکنان از جمله مهدی رحمتی و اللهیار صیادمنش و یا تغییراتی در کادرفنی شنیده می‌شود، باشگاه استقلال تمامی این شایعات را رد می‌کند.

باشگاه استقلال اعلام می‌دارد که تا پیش از پایان فصل، باشگاه با هیچ فرد یا باشگاهی برای خرید یا فروش بازیکن مذاکره نکرده است و تمامی این صحبت‌های شایعاتی کذب است که صحت ندارد.

واکنش باشگاه استقلال نسبت به شایعات نقل و انتقالات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش باشگاه استقلال نسبت به شایعات نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..