تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک پرت شدن دختر نوجوان در شهر بازی! +فیلم

لحظه وحشتناک پرت شدن دختر نوجوان از فرگرند شهر بازی! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه پرت شدن یک دختر نوجوان اسپانیایی از فرگرند یک شهربازی در این کشور را به تصویر می‌کشد. این دختر که به همراه دوستش سوار بر فرگرند پارک بازی منطقه "لاریوجا" اسپانیا بود ناگهان به طرز وحشتناکی به پایین پرتاب شد.

این ویدئو گروهی از نوجوانان و کودکان که سوار بر فرگرند در حال لذت بردن از چرخیدن سریع آن هستند را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این دختر در کنار دوستش روی فرند گرند نشسته است و فرگرند با سرعت زیادی در حال چرخیدن است ناگهان او به پایین پرتاب می‌شود.

این دختر بعد از پرت شدن به پایین به کنار دیواره فلزی برخورد می‌کند. در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است که فاصله محل فرود این دختر تا میله‌های فلزی دیواره بسیار کم بوده و او فاصله چندانی با آن نداشته است. در حالی که این دختر کاملا مبهوت شده و با دست سر خود را گرفته است، دیده می‌شود. بلافاصله عده‌ای از شاهدان عینی که در نزدیکی محل حادثه ایستاده بودند به کمک او آمدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این دختر که هویتش هنوز اعلام نشده بلافاصله به بیمارستان "سن پدرو" در نزدیکی شهر لوگرونو منتقل شد. گفته می‌شود با وجود وقوع این حادثه وحشتناک، خطری جان این دختر را تهدید نمی‌کند و حال او مساعد گزارش شده است.

شورای شهر محلی ضمن تایید وقوع این حادثه با تاکید بر تحقیق در مورد این حادثه، ابراز امیدواری کرد که این دختر به زودی از بیمارستان مرخص شود. شورای شهر طی این اعلامیه گفت: "ما کاملا آگاه هستیم که این اتفاق تنها یک حادثه بوده است. شهردار آرزوی بهبودی کامل برای این دختر نوجوان کرده است."

گفتنی است؛ تحقیقات در مورد این حادثه توسط مقامات مسئول انجام شد و مشخص شد که وقوع حادثه در اثر نقص فنی فرگرند نبوده است.

انتهای پیام/

بی احتیاطی دختر نوجوان حین بازی در پارک حادثه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک پرت شدن دختر نوجوان در شهر بازی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..