تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات قرارداد شفر با استقلال

مدیران باشگاه استقلال به قرارداد با سرمربی آلمانی تیمشان پایبند هستند.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: در حالی که مطرح شده مدیران باشگاه استقلال در اوج رقابت‌های لیگ برتر و آسیا به دنبال مذاکره با مربیان داخلی و خارجی برای جانشینی وینفرد شفر هستند، اما این موضوع از سوی یکی از مسئولان باشگاه استقلال تکذیب شد.

جزئیات قرارداد شفر با استقلال


این مدیر استقلالی درباره شایعات مطرح شده درباره انتخاب جانشینی شفر گفت: تمامی مباحثی که درباره انتخاب مربی جدید به جای شفر مطرح می‌شود کذب است و باشگاه استقلال قطعا با سرمربی آلمانی طبق قراردادی که بین طرفین وجود دارد ادامه همکاری می‌دهد و جا دارد رسانه‌ها نیز در شرایطی که استقلال نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ برتر و صعود از گروه مرگ در آسیا دارد به چنین شایعاتی نپردازند.


او افزود: وینفرد شفر سرمربی استقلال باقی می‌ماند و باشگاه هم از همکاری با این مربی رضایت کامل دارد بدین ترتیب اینکه مطرح شده مدیران در حال مذاکره برای انتخاب مربی جدید به جای شفر هستند صحت ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات قرارداد شفر با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..