تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غایبان پرسپولیس مقابل الاهلی مشخص شد + ساعت بازی

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D. لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D. لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

غایبان پرسپولیس مقابل الاهلی مشخص شد + ساعت بازی
از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. ماریو بودیمیر، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز مصدومیت شان برطرف شده و همراه با تیم به دبی خواهند رفت، اما به جز مهاجم کروات ۲ بازیکن دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

همچنین الاهلی ۶ بازیکن تک کارته دارد، اما هیچ کدام محروم نیستند و یوسف عنبر، سرمربی موقت این تیم می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، البته عبدالفتاح عسیری و حسین المقهوی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم الاهلی در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برابر پرسپولیس نیستند و نیاز به استراحت ۱۰ روزه دارند و پزشکان تیم سبزپوش تلاش می‌کنند تا آدریان سانتوس را به بازی برسانند.

او در تمرین گروهی روز گذشته الاهلی شرکت نکرد، اما انتظار می‌رود با اجازه پزشکان از امروز با سایر بازیکنان تمرین کند تا مهیای بازی برابر پرسپولیس شود.

در دیگر دیدار گروه C. نیز الدحیل قطر و العین امارات با یکدیگر رو در رو خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غایبان پرسپولیس مقابل الاهلی مشخص شد + ساعت بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..