تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی بارسلونا در لالیگا هنوز قطعی نیست

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا به شاگردانش هشدار داد که آن‌ها هنوز باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از نود، شب گذشته بارسلونا با پیروزی ۲-۱ برابر سوسیه‌داد اختلاف خود با اتلتیکومادرید را به عدد ۹ افزایش داد. تنها پنج بازی دیگر در لیگ باقی مانده است و روی کاغذ بارسلونا کار سختی برای قهرمانی دوباره در این فصل ندارد.

قهرمانی بارسلونا در لالیگا هنوز قطعی نیست
والورده پس از بازی به مارکا گفت: "امروز در بازی مهمی به پیروزی رسیدیم، اما هنوز ۹ امتیاز دیگر برای مسجل کردن عنوان قهرمانی لازم داریم، اما کسب پیروزی و ۳ امتیاز کار آسانی نیست. می‌دانم که مردم می‌گویند ما هم‌اکنون قهرمان شده‌ایم، ولی اینگونه نیست. باید بازی به بازی پیش برویم. هیچ چیز تمام نشده است. "



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی بارسلونا در لالیگا هنوز قطعی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..