تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر می خواهید کسی با خواسته تان مخالفت نکند!

انسان ها در زندگی خود با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. از عهده مشکلات بر آمدن در برخی مواقع کار ساده و راحتی نیست . در این گونه مواقع انسان با توکل بر خدا می توانند از ناراحتی خود کاسته و برای بهبود شرایط امید داشته باشند. دعا هایی برای روا شدن حاجت افراد گرفتار وجود دارد که با خواندن آن ها می توان به رفع مشکل چشم امید داشت. هم چنین در قرآن سوره هایی وجود دارد که خواندن آن ها برای روا شدن حاجت توصیه شده است. برای خواندن ادامه مطلب با نیک صالحی همراه باشید.

آیه ای برای روا شدن حاجت

چون کسی به کسی حاجتی داشته باشد و خواهد که حاجتش روا شود این آیه را بر دست راست
خود سه مرتبه بخواند و دست بهم آورد .

چون پیش آن شخص رود و در برابر او دست خود را باز کند مقصودش حاصل گردد .

وَیْلٌ لِّکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ ﴿۷﴾ یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِرًا کَأَن لَّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ
﴿۸﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ

خواندن دعای نادعلی برای روا شدن حاجت

همچنین سفارش شده است که:
اگر نزد بزرگی یا امیری روی روزی ۳
مرتبه ناد علی را بخوان وبر جمیع اعضای خود بدم حجت و مخلص تو شود.

بیشتر بدانید : سوره یس برای روا شدن حاجت

ختم مجرب

برآورده شدن حاجت مشروع

۱) یکی از برزگان و عارفان می گوید:

سوره یاسین را بسیار می خواندم و هر حاجتی که داشتم به تلاوت این سوره به این شکل مداومت می نمودم.

روا شدن حاجت روا شدن حاجت شخص گرفتار

در سوره یس هفت «مبین» وجود دارد؛ به هر مبین که رسیدی این دعا را ۳مرتبه بخوان:

«بسم الله الرحمن الرحیم، سبحان المنفّس عن کل مدیون، سبحان المفرج عن کل محزون، سبحان الناصر عن کل مظلوم، سبحان المخلص عن کل مسجون، سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون، سبحان انما امره اذا اراد شیئاً ان یقول له کن فیکون، سبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون.»

۲) از حضرت سلمان فارسی رحمه الله روایت شده اگر کسی ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی، سوره یس را بخواند و این دعا را قبل از تلاوت سوره مزبور ده مرتبه بخواند بعد سوره را بخواند هر حاجتی را که بخواهد انجام شود. انشاءالله زیرا که اسم اعظم خداوندی در این داع است ودعا است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.»

کومه و باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر می خواهید کسی با خواسته تان مخالفت نکند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..