تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | شمار انفجارهای سریلانکا به ۸ رسید

در پی وقوع ۸ انفجار در تعدادی از کلیساها و هتل‌های سریلانکا در روز عید پاک، بیش ۱۵۶ نفر کشته و ۵۰۰ تن مجروح شده‌اند.

موج حملات با شش انفجار تقریبا هم‌زمان آغاز شد که سه کلیسا و سه هتل را هدف قرار داد. کلیساها در جریان مراسم عید پاک مسیحیان هدف حمله قرار گرفت. تعدادی اتباع خارجی نیز در بین کشته‌شدگان هستند.

ساعاتی بعد پلیس تایید کرد که دو انفجار دیگر هم در مناطقی از کلمبو، پایتخت رخ داده است. هنوز هیچ کس مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

براساس تازه‌ترین گزارش ها دولت سریلانکا مقررات منع رفت و آمد اعلام کرده است. بر اساس این تصمیم این مقررات فورا به اجرا گذاشته شده و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. همچنین دسترسی به شبکه‌های اجتماعی اصلی نیز مسدود شدند.

رانیل ویکرامسینگه، نخست‌وزیر سریلانکا، در پیامی که در توییتر منتشر کرده است این حملات را بشدت محکوم کرده و از مردم سریلانکا خواسته است تا در این ساعات غم‌بار متحد و قوی باشند. وی تاکید کرده است که دولت اقدامات لازم برای کنترل اوضاع را انجام می ‌دهد.

عکس‌ها: dailymail
۶۱۲۸۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | شمار انفجارهای سریلانکا به ۸ رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..