تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنزین فعلا سهمیه بندی نمی شود

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هنوز هیچ دستورالعملی درباره قیمت و سهمیه‌بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایسنا: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هنوز هیچ دستورالعملی درباره قیمت و سهمیه‌بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است.

زیبا اسماعیلی با بیان اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تنها اجرا کننده سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها است، افزود: تاکنون درباره سیاست گذاری‌های جدید برای قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن برای اجرا به این شرکت ابلاغ نشده است.

بنزین فعلا سهمیه بندی نمی شود


وی با اشاره به برخی اخباری که در این رابطه منتشر شده است، اظهار کرد: در برخی رسانه‌ها اعداد و ارقامی برای قیمت بنزین مطرح می‌شود که واقعیت ندارد و حتی در سناریو‌های پیشنهادی در حال بررسی هم نیست و صرفاً گمانه زنی‌های نادرست است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنزین فعلا سهمیه بندی نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..