تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگی زیبا از جهادگران در مناطق سیل زده با صدای حامد زمانی

نماهنگی زیبا از جهادگران در مناطق سیل زده با صدای حامد زمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم شریف و قدردان ایران اسلامی با پاکی و خلوص نیت به یاری هموطنان خود در مناطق سیل زده کشور شتافتند و با تمام توان به خدمت رسانی مشغول هستند.

هر چند پس از بارندگی‌های شدید اخیر در کشور بسیاری از شهرها و روستاهای کشور خسارات جدید دیدند و متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان نیز جان خود را از دست دادند ولی پس از این حوادث طبیعی جوانان و دلیرمردان کشورمان از اقصی نقاط کشور با حضور و یا ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به سرعت به یاری مردم آسیب دیده شتافتند.

خدمتگزاران مردم در نیروهای بسیج، نیروهای مسلح، هلال احمر و دیگر اقشار ملت بزرگ ایران خاضعانه و بدون داشتن کوچک‌ترین چشم داشتی به شهرها و روستای‌های دور افتاده و صدمه دیده از سیل رفتند و تمام تلاش خود را به کار بستند تا ذره‌ای از رنج و غم نشسته بر دل مردم بکاهند. تصاویر و فیلم‌های ثبت شده از جهادگردان در مناطق سیل زده شباهت بسیار زیادی به استقبال و خدمات خادمان زائران امام حسین(ع) در اربعین دارد.

در ادامه نماهنگی زیبا از خدمات جهادگران با صدای مصطفی زمانی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: خدمت‌رسانی پدر شهید حججی به سیل‌زدگان پلدختر +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگی زیبا از جهادگران در مناطق سیل زده با صدای حامد زمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..