تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک مضاعف به استقلال داد پرسپولیسی ها را دراورد

در حالی است که ۴ هفته دیگر رقابت‌های لیگ هجدهم به پایان می‌رسد شاگردان برانکو نگران مطالبات خود هستند که ماه هاست پرداخت نشده است..

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی باشگاه اعتراض دارند، اما باشگاه اعلام کرده با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و مسائل دیگر چند روزی صبوری به خرج بدهند. برانکو هم به دعوت هیئت مدیره در نشست آقایان حاضر شد و مراتب گله‌مندی خود و بازیکنانش را به گوش مسئولان پرسپولیس رساند، اما شنیدیم اصل اعتراض شاگردان برانکو این است که چرا آن‌ها ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند در حالی که استقلالی‌ها که زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شود مبالغ بیشتری گرفته‌اند.

کمک مضاعف به استقلال داد پرسپولیسی ها را دراورد


بازیکنان پرسپولیس حتی در اعتراض به اوضاع مالی بهتر آبی‌پوشان مدعی شده‌اند استقلالی‌ها ۱۰ میلیارد تومان برای حفظ پاتوسی کنار گذاشته‌اند. این در حالی است که ۴ هفته دیگر رقابت‌های لیگ هجدهم به پایان می‌رسد و شاگردان برانکو نگران مطالبات خود هستند. بازیکنان پرسپولیس تصور می‌کنند با پایان لیگ هجدهم دیگر کسی به فکر پرداخت مطالبات باقی‌مانده آنان نخواهد بود و ممکن است فصل برای آنان با فقط ۵۰ درصد دریافتی از پول قراردادشان به پایان برسد. پرسپولیسی‌ها با وساطت مسئولان و صحبت‌های خصوصی برانکو راهی امارات شدند که به مصاف الاهلی عربستان بروند، اما در برگشت از دبی معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد. این در حالی است که جمعه هفته آینده پرسپولیس باید در حساس‌ترین مسابقه فصل خود در تهران به مصاف سپاهان اصفهان دیگر مدعی قهرمانی لیگ هجدهم برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک مضاعف به استقلال داد پرسپولیسی ها را دراورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..