تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست خرید پایان فصل شفر لو رفت ؟

لیست مطرح شده از سوی رسانه‌ها که از آن به عنوان لیست خرید فصل آینده شفر نام برده می‌شد تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، در حالی که هنوز ۴ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده از سوی برخی رسانه اعلام شد که وینفرد شفر لیستی از بازیکنان مد نظر خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده که در این لیست نام افرادی همچون امین قاسمی نژاد از پدیده، ایوب والی از فولاد خوزستان، آرمان رمضانی از سایپا، آرش رضا وند از سایپا و حجت حق وردی از پیکان دیده می‌شود که البته با پیگیری از مدیران این باشگاه اسامی مطرح شده تکذیب شد.

لیست خرید پایان فصل شفر لو رفت ؟
با این وجود مدیران باشگاه استقلال در پایان فصل نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان تیم و همچنین به جذب بازیکنان مد نظر شفر اقدام خواهند کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست خرید پایان فصل شفر لو رفت ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..