تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ برای رویای صعود

عرفان حاج بابایی: اصولا لیگ یک در فوتبال ایران چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. البته که این رقابت ها برای تیم های حاضر در آن و هواداران شان از اهمیت زیادی برخوردار است اما رسانه ها و سایر دنبال کنندگان فوتبال ایران چندان به این رقابت ها اهمیتی نمی دهند مگر در هفته های پایانی آن.

پارسال دقیقا در چنین مقاطعی بود که خبر اول فوتبال ایران، رقابت داغ 4 تیم نفت مسجدسلیمان،نساجی قائمشهر،خونه به خونه بابل و بادران تهران برای صعود به لیگ برتر بود. تیم ها و رقابت هایی که تا پیش از هفته های پایانی چندان برای کسی اهمیت نداشت اما آنجا که دیگر پای صعود به لیگ برتر به میان آمد، همه چشم ها معطوف به هفته های پایانی این رقابت های جذاب شد تا همه ببینند در نهایت کدام دو تیم موفق می شوند که جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند. موفقیتی که در نهایت به شکلی  دراماتیک و خاطره انگیز نصیب دو تیم جنوبی و شمالی یعنی نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر شد.

امسال هم لیگ یک از این قاعده مستثنی نیست و درست در هفته های پایانی خود و همزمان با وقتی که تکلیف دو تیم سقوط کننده به لیگ یک از لیگ برتر مشخص می شود، تنور رقابت برای صعود بسیار داغ شده است. در ادامه مروری خواهیم داشت بر عملکرد تیم های مدعی که این روزها برای قرار گرفتن در جمع دو تیم صعود کننده تمام تلاش خود را می کنند.

گل گهرسیرجان؛ وینگو برمی‌گردد

تیم گل گهر سیرجان هم اکنون با 52 امتیاز در صدر جدول است. شاگردان وینکو بگوویچ نسبت به تیم دوم جدول-شاهین بوشهر- یک امتیاز و نسبت به تیم سوم جدول یعنی گل ریحان 4 امتیازی برتری دارند و همین موضوع سبب شده تا به نوعی صعود آن ها قطعی باشد. گل گهر هفته آینده در دیداری نسبتا آسان با شهرداری ماهشهر قعر جدولی دیدار می کند و اگر بازی را به نفع خود خاتمه دهد، جشن صعود و قهرمانی را پیش از پایان مسابقات برگزار می کند، در غیر این صورت آن ها با یک امتیاز از دو بازی هم می توانند لیگ برتری شوند.

گل گهر در هفته پایانی این رقابت ها در جدالی جذاب و تعیین کننده باید به مصاف تیم گل ریحان البرز برود.

جنگ برای سهمیه دوم؛از بوشهر تا اراک و البرز

هفته بعد گل ریحان در یک بازی حساس و سرنوشت ساز در تبریز به مصاف شهرداری خواهد رفت. همزمان با این مسابقه شاهین بوشهر در زمین سرخپوشان پاکدشت بازی خواهد داشت. آلومینیوم اراک نیز میهمان بادران تهران خواهد بود. در صورتی که شاهین بتواند برنده بازی شود یا حتی یک امتیاز بگیرد، آلومینیوم شانس صعود را از دست می دهد. اما اگر شاهین بازی را نبرد و گل ریحان 3 امتیاز را بگیرد، بازی به دست نماینده البرز می افتد.

 چرا که آن ها در این صورت یا با شاهین هم امتیاز می شوند یا با اختلاف کمتر از یک امتیاز نسبت به این تیم در رده سوم قرار می گیرد که این اختلاف را هم می تواند در بازی سخت و حساس هفته آخر مقابل گل گهر جبران کند. حال شاید دیداری کلیدی، بازی بین گل گهر و شهرداری ماهشهر باشد؛ اگر شاگردان وینکو صعود را قطعی کنند، آن وقت گل ریحان می تواند با آرامش بیشتری بازی هفته آخر را انجام دهد و هیچ بعید نیست که آن ها هم یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر لقب بگیرند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ برای رویای صعود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..