تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی پیام نور برگزار میشود

همایش انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار میشود .


به گزارش سایت پی ان یو نیوز همایش انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور از تاریخ ۳ الی ۵ اردیبهشت ۹۸ به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار میشود .

در این همایش دانشجویان مدیر مسئول نشریات دانشجویی ، از مراکز و واحدهای پیام نور سراسر کشور تحت نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه و همچنین نمایندگان وزارت علوم، با برگزاری انتخابات نمایندگان کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی را مشخص می نمایند.

در دانشگاه پیام نور بیش از ۳۰۰ عنوان نشریه دانشجویی فعال است، در این انتخابات که برای تعیین اعضاء دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور است، تعداد ۲ نفر اصلی و یک نفر علی البدل انتخاب خواهد شد .

انتخابات بر اساس شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته های ناظر بر نشریات دانشگاهها و شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی پیام نور برگزار میشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..