تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک دفتر آیت الله نورمفیدی در پی صعود تیم شهرداری گرگان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نور مفیدی در پی پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و افتخار آفرینی آنها پیام تبریک نوشت.

متن پیام تبریک دفتر آیت الله نورمفیدی در پی صعود تیم شهرداری گرگان به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی افتخار آفرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل تیم قدرتمند شیمیدر و صعود به فینال رقابتهای بسکتبال لیگ برتر کشور و کسب سهمیه آسیایی را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران، مربیان، دست‌اندرکاران و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان، این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزشی و مردم شریف استان تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند سبحان مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمت الله

انتهای پیام/ح

پیام تبریک برای برد قدرتمندانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک دفتر آیت الله نورمفیدی در پی صعود تیم شهرداری گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..