تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش هواداران بارسا به شادی گل جنجالی کوتینیو

۸۵۴۴۹۴

۲۳۳۵ 

بارسلونا دقایقی پیش در نوکمپ توانست با نتیجه دو بر یک بر سوسیداد غلبه کند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

ورزش سه: بارسلونا دقایقی پیش در نوکمپ توانست با نتیجه دو بر یک بر سوسیداد غلبه کند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

به نقل از مارکا، در این بازی فیلیپه کوتینیو کار را از روی نیمکت شروع کرد و در یک ربع پایانی به جای عثمان دمبله وارد زمین شد. ستاره برزیلی در هنگام ورود به زمین با تشویق بخش عمده ای از هواداران بارسا روبرو شد و البته بخش هایی از ورزشگاه نیز علیه او سوت زدند تا ثابت شود بیشتر بارسایی ها مشکلات با او را به دست فراموشی سپرده اند.

واکنش هواداران بارسا به شادی گل جنجالی کوتینیو

فصل پرنوسان کوتینیو باعث شده تا هواداران رضایت چندانی از عملکرد او نداشته باشند و حتی یکی دو بار او را با سوت های اعتراضی بدرقه کردند. شادی گل معنادار کوتینیو پس از گلزنی به یونایتد نیز مزید بر علت شد تا بسیاری منتظر واکنش هواداران در بازی امشب باشند.

درهر صورت کوتینیو امشب در نوکمپ تشویق شد و به نظر، حواشی اخیر را باید تمام شده داسنت. البته پست اینستاگرامی اخیر کوتینیو که تاکید کرده بود قصد اهانت به هیچ هواداری را نداشته نیز در تشویق های امشب بی تاثیر نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش هواداران بارسا به شادی گل جنجالی کوتینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..