تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۱۶ هزار میلی&#15

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش صنعت/ لزوم توجه به به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی عزیزمحمدی معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست معاونان برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور که در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد، گفت: حوزه صنعت ظرفیت‌های بی شماری در تمام مناطق کشور دارد که تمام این ظرفیت‌ها پیشرو در رونق تولید هستند.


وی تصریح کرد: رونق تولید باید سرلوحه تمامی معاونان برنامه ریزی شرکت‌های استانی باشد و شاخص‌های اختصاصی و عملیاتی با محوریت رونق تولید شکل بگیرد و تصمیم گیری شود؛ قطعاً با یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند توسعه بیشتر صنعت محقق خواهد شد تا صاحبان صنعت از ظرفیت‌های بالقوه‌ای این حوزه استفاده کنند.


معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در سال گذشته دو هزار و ۳۵۷ واحد صنعتی به بهره برداری رسیدند که ۳۹ هزار نفر اشتغال ایجاد شد و ۹۸ درصد برنامه در این زمینه تحقق پیدا کرد همچنین در سال جاری افزون بر ۴۳ هزارواحد با اشتغال بالغ بر ۸۵۵ هزار نفر مشغول فعالیت هستند.


عزیزمحمدی هدف اصلی این سازمان را فراهم کردن تولید، اشتغال و ارزش افزوده برای صنعتگران دانست و افزود: در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی هستیم نیازمند برنامه ریزی هوشمندانه با توجه به مولفه‌های اقتصادی می‌باشیم که هزینه‌های صنعتگران را کم و ارزش افزوده بالایی را به دنبال داشته باشد تا در سال رونق تولید بتوانیم بیش از پیش به واحد‌های صنعتی و تولیدی کمک کنیم و صنعتگران در مسیر رشد و رونق بیشتر حرکت کنند.


وی همچنین با اشاره به افزایش صادرات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما افزایش صادرات و تولید محصول صادراتی واحد‌های صنعتی و تولیدی است که با برنامه ریزی‌های مختلف در سال ۹۷، سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار صادرات به کشور‌های هدف انجام شد.


معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با توجه به جذابیت‌ها و مزایای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، متقاضیان استقبال مطلوبی در سال گذشته داشتند و به لحاظ تعداد قرارداد و مساحت واگذاری زمین، هرکدام ۶۲ درصد درسال گذشته نسبت به سال ۹۶ رشد داشتیم و امسال هم با فراهم کردن زیرساخت‌های تولید و اشتغال و با برنامه ریزی و استفاده از راهکار‌های مختلف، رونق تولید متحول خواهد شد.


عزیزمحمدی ادامه داد: هم اکنون ۸۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی فعال داریم که ۹ مورد آن مناطق ویژه اقتصادی بوده و تمامی زیرساخت‌ها در آن‌ها برای صاحبان صنعت فراهم شده است.


وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها و اولویت‌های اجرایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور رصد می‌شود تا صنعتگران و متقاضیان سرمایه گذاری بدون کوچک‌ترین دغدغه واحد صنعتی خود را احداث کنند و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل پذیرش نیست، زیرا واحد‌های صنعتی با ایده و دانش محور بودن، طرح‌های خود را برای کشور اجرا می‌کنند تا رشد و رونق اقتصادی مستمر باشد.

انتهای پیام//آ. ف

بیش از سه میلیارد دلار درآمد صادراتی بخش صنعت در سال ۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۱۶ هزار میلی&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..