تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی + عکس

رسانه عربی رسانه المیادین به تمجید از عملکرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: رسانه عربی المیادین در جدیدترین گزارش خود به بررسی عملکرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی + عکس
این رسانه عربی در ابتدا نوشت: ایران کشوری است که در آن ستاره‌های فوتبالی زیادی متولد می‌شوند. سردار آزمون که به لیونل مسی ایرانی شهرت دارد، در لیگ فوتبال روسیه در حال درخشش است این بازیکن بعد از مهاجم افسانه‌ای تیم ملی یعنی علی دایی می‌تواند خیال تیم ملی کشورش را از خط حمله راحت کند.

مسی ایرانی اکنون ۲۴ ساله است و برای درخشش بیشتر زمان زیادی پیش روی خود می‌بیند. اکنون آزمون با ۹ گل در ۹ بازی رکورد جدیدی برای تیم زنیت سن پترزبورگ و در لیگ روسیه به ثبت رسانده است. وی همچنین برای دریافت عنوان آقای گلی نیز شانس بالایی دارد.

او از ۱۷ سالگی در لیگ روسیه توپ می‌زند و با فوتبال این کشور آشنا است. وی همچنین سابقه بازی در تیم روستوف روسیه را در کنار روبین کازان و زنیت در کارنامه دارد. آزمون همچنین با پیراهن روستوف در مسابقات لیگ قهرمنان اروپا و در مرحله گروهی به بایرن مونیخ نیز گل زده است.

بی شک حضور آزمون و هنرنمایی هایش در لیگ روسیه می‌تواند نام وی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال این کشور جاودانه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..