تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدانی: بُرد الهلال، گام بلندی برای صعود است

۸۵۴۴۸۴

۱۰۸ 

پیشکسوت آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال مصاف دشواری را پیش رو دارد و در صورتی که بتواند سه امتیاز کامل این دیدار را بدست بیاورد، گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها بر خواهد داشت.

ایرنا: ستارهمدانی، پیشکسوت استقلال دریاره شرایط این تیم اظهار داشت: خستگی دو بازی سنگین استقلال مقابل تیم های الهلال عربستان و سپاهان اصفهان در ساق های بازیکنان این تیم کاملا مشهود است و این موضوع هم طبیعی به نظر می رسد.

وی تاکید کرد: وقتی یک تیم در فاصله زمانی کوتاه 2 دیدار سنگین برابر الهلال به عنوان یکی از بهترین تیم های آسیا و سپاهان به عنوان یکی از بهترین تیم های لیگ برتر ایران دیدار می کند، تمام انرژی اش را از دست می دهد.

مدافع اسبق آبی پوشان ادامه داد: اینکه استقلال توانست ماشین سازی تبریز را در لیگ برتر شکست بدهد، دست به کار بزرگی زد و حتی می توانم بگویم این سه امتیاز کاملا اقتصادی بود.

همدانی خاطرنشان کرد: استقلال در هفته ای که پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد، توانست با کسب سه امتیاز برابر ماشین سازی، فاصله امتیازی اش با صدر جدول را کم کند و همچنان در کورس قهرمانی در لیگ برتر قرار داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: امتیازاتی که استقلال برابر پرسپولس و سایپا از دست داد، کار آنها را برای قهرمانی سخت کرد اما نباید فراموش کنیم که در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و اتفاقاتی رخ می دهد که شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد.

همدانی در پایان گفت: الهلال به طور حتم برای بازی برگشت با استقلال انگیزه های زیادی خواهد داشت و بدنبال جبران باخت قبلی خود است اما از طرف دیگر استقلال این شایستگی را دارد که برتری دیگری را به نام خود ثبت کند.
تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدانی: بُرد الهلال، گام بلندی برای صعود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..