تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزگار شالکه سیاه شد

۸۵۴۴۸۳

۱۹۹ 

تیم فوتبال شالکه با قبول شکست سنگین 5 بر 2 مقابل هافن هایم با شرایط دشواری برای بقاء در بوندسلیگا مواجه شد تا سیاه ترین روزهای خود را تجربه کند.

ایرنا: در ادامه هفته سی ام لیگ فوتبال باشگاه های آلمان، تیم شالکه که در بدترین شرایط 2 دهه اخیر خود قرار دارد از هافن هایم میزبانی کرد و در حالی که از حمایت حدود 60 هزار تماشاگر سود می برد با شکست عجیب پنج بر دو مواجه شد.

شالکه که از تیم های پرافتخار آلمان است با پذیرش این شکست همچنان با 27 امتیاز در جایگاه پانزدهم ماندگار شد تا یکی از گزینه های اصلی سقوط باشد.

هافن هایم نیز با 50 امتیاز به جایگاه ششم رسید.

«بلفدویل» 2 گل برای میهمان به ارمغان آورد و «آندره کرماریچ»، «آدام زالای» و «ندیم امیری» دیگر گلزنان هافن هایم بودند.

«دانیل کالیجوری» و «گایدو بارگستالر» هم گل های شالکه را به ثمر رساند.

در حساس ترین دیدار این هفته، بایرن مونیخ عصر شنبه با یک گل وردربرمن را مغلوب کرد و با 70 امتیاز به صدرنشینی ادامه داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزگار شالکه سیاه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..