تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست های «دولت اسلامی عراق و شام» در کنگو به نام «ولایت وسط آفریقا» فعال شدند!

گروه تروریستی داعش برای اولین بار یک حمله تروریستی در جمهوری دموکراتیک کنگو انجام داد.

بر اساس این گزارش این حمله تروریستی در روستای "کمانگو" واقع در نزدیکی مرز کنگو با اوگاندا رخ داد که بر اثر آن 8 نظامی این کشور کشته شدند.

داعش همزمان با اولین حمله تروریستی خود در کنگو از  از تشکیل شاخه ای به نام "ولایت وسط افریقا" (ایالت آفریقای مرکزی) خبر داد.

"فلیکس تشیسکیدا" رئیس جمهوری کنگو پیش از این گفته بود که بر اساس پیش بینی ها داعش پس از شکست در سوریه و عراق، تلاش هایی را به منظور تقویت حضور خود در قاره آفریقا انجام خواهد داد.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست های «دولت اسلامی عراق و شام» در کنگو به نام «ولایت وسط آفریقا» فعال شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..