تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر الاهلی، به سئوالات اصحاب رسانه در خصوص این دیدار پاسخ می‌دهد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر الاهلی، به سئوالات اصحاب رسانه در خصوص این دیدار پاسخ می‌دهد.

زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در سالن کنفرانس استادیوم مکتوم بن راشد در جمع اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران در خصوص این بازی پاسخ می‌دهد.

همچنین سرمربی تیم فوتبال الاهلی از ساعت ۱۰ در این نشست حاضر خواهد بود.

نشست هماهنگی قبل از آغاز بازی نیز از ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد که طی آن مدیر تیم، مدیر رسانه‌ای و همچنین افسر امنیتی از پرسپولیس در این جلسه حاضر خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..