تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردبیل میزبان اجلاس کشورهای عضو اکو/ جشنواره کوچ عشایر مغان در سطح ملی برگزار می‎شود

ساعت: 19:46 منتشر شده در مورخ: 1398/01/31 شناسه خبر: 1478300

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجلاس کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره عشایر اردبیل، توسعه گردشگری استان را اولویت اساسی و مهم این دانست و اظهار داشت: یکی از جاذبه‌های  شمال استان گردشگری عشایر است  که در این راستا شناساندن قابلیت‌ها و توانمندی‌های عشایر و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه برای ما حائز اهمیت بوده و در تلاش هستیم در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن عمل کرده و خروجی‌های مورد انتظار را به دست آوریم.

وی تصریح کرد برگزاری جشنواره کوچ عشایر مغان در سطح ملی برای ما یک اولویت اساسی بوده و درصدد هستیم با توجه به تاکیدات استاندار اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان این جشنواره به صورت باشکوه و منظم برگزار شود و شاهد معرفی آداب و رسوم سنتی عشایر استان به تمام کشور و خارج از کشور باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل فلاحی تصریح کرد: در کنار این جشنواره برنامه‌های جانبی دیگری نیز خواهیم داشت که از جمله می‌توان به رژه اسب سواران و بازی های بومی محلی و کوچ نمادین اشاره کرد که درصدد با ایجاد اتحاد و همدلی در بین عشایر به این مهم دست یافته و خروجی‌های مورد انتظار خود را به دست آوریم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس کشورهای عضو اکو و نمایشگاه گردشگری سلامت در اردبیل بیان کرد: اجلاس کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و درصدد هستیم در راستای توسعه گردشگری سلامت از 26 تا 30 خرداد ماه در این زمینه به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

فلاحی تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس به صورت بین‌المللی در نظر گرفته شده و بی‌شک فرصت‌های خوبی در حوزه گردشگری سلامت به دنبال خواهد داشت که برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردبیل میزبان اجلاس کشورهای عضو اکو/ جشنواره کوچ عشایر مغان در سطح ملی برگزار می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..