تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه‌هایی که مراسم احیای نیمه شعبان برگزار می‌کنند + فهرست

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ولیعصر (عج) واعیاد شعبانیه، دانشگاه‌های سراسر کشور میزبان دانشجویان و اساتید برای برگزاری احیای  این شب هستند، جزئیات این  مراسم  در ادامه قابل مشاهده است.

مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجد دانشگاه تهران

مراسم احیای نیمه شعبان سی‌و یکم فروردین ماه در ساعت ساعت ۲۲:۳۰ همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) در مسجد دانشگاه تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار می‌شود.

برگزاری احیای نیمه شعبان در دانشگاه‌های تهران

جشن نیمه شعبان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

همچنین مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد امام علی (ع) خوابگاه کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد برگزار می‌شود.

برگزاری احیای نیمه شعبان در دانشگاه‌های تهران

برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در دانشگاه شریف

برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان دانشگاه صنعتی شریف درمسجد الزهرای این دانشگاه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و جحت الاسلام و المسلمین قاسمیان از ساعت ۲۴ شنبه سی‌و یکم فروردین ماه شروع می‌شود.

برگزاری احیای نیمه شعبان در دانشگاه‌های تهران

برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در دانشگاه اصفهان

مراسم احیای نیمه شعبان در مصلی الغدیر دانشگاه اصفهان، با اقامه نماز استقاثه و  سخنرانی امین براتی برگزار می‌شود.

برگزاری احیای نیمه شعبان در دانشگاه‌های تهران

برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

براساس اعلام هیئت دانشجویی سفینه‌النجاه و بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مراسماحیای شب نیمه شعبان از ساعت ۲۳ امشب، ۳۱ فروردین آغاز می‌شود و حتی خانواده‌ها هم امکان حضور در این مراسم را دارند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه‌هایی که مراسم احیای نیمه شعبان برگزار می‌کنند + فهرست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..