تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسرویار: فدراسیون بخواهد در ایران می‌مانم/ بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می‌برند

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کتایون خسرویار در نشست خبری امروز با خبرنگاران وضعیت فنی بازیکنان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت دختران اگر بخواهند می توانند به مرحله بعد صعود کنند.

او ابتدا درباره وضعیت مالی تیم و اسپانسر گفت: در حال حاضر چون هنوز به سطح بالایی نرسیدیم در فوتبال بانوان نتوانستیم اسپانسر خوبی جذب کند، فوتسال بانوان دوبار قهرمان آسیا شد و توانست اسپانسر جذب کند. فدراسیون برنامه یک ساله و دوماهه ای که من ارائه دادم را انجام داد. ما توانستیم در اردوها و تورنمنت های مختلفی در این مدت شرکت کنیم اما هنوز هم باید در مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

او درخصوص بازیکنان خارج از ایران که شرایط حضور در اردوها را نداشتند گفت: من قبل از شروع اردوها به آمریکا رفتم و با مربی کیمیا، ویدا و ملیکا رعیت پرور صحبت کردم. همان نقشی که کیمیا و ویدا در تیم ملی دارند در تیم باشگاهی خود نیز انجام می دهند. ما هر روز با مربی آنها در تماس هستیم و ویدئوی تمرینات آنها را می بینیم.

خسرویار افزود: برای ملیکا محمدی که دفاع وسط است و دفاع چپ هم می تواند کار کند خودم یک برنامه ای تعیین کردم که انجام دهد. فیلم تمرینات داخل ایران را هم برای آنها ارسال می کنم تا انجام دهند.

سرمربی تیم جوانان درخصوص پیشنهادی که یکی از تیم های آمریکایی به او داد گفت: در حال حاضر همه تمرکز امروزم روی تیم‌ملی است و متاسفانه شایعاتش قبل از سفر به ویتنام منتشر شد. الان من به آمریکا اصلا فکر نمی کنم. اگر فدراسیون ایران بخواهد که در صورت بالا آمدن تیم از گروه به کارم ادامه دهم در ایران خواهم ماند. قراردادی امضا نکردم اما روی میز من است و بعد از ویتنام درباره آن تصمیم خواهم گرفت.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر نفرات تیم ملی گفت: یک گروه ۵۰ نفره داشتیم و از میان آنها این ۲۰ نفر که بهترین های ایران هستند و نکات فنی که به آنها گفته شد را رعایت کردند.

خسرویار در پاسخ به وضعیت گروه ایران در مرحله دوم مقدماتی چطور است و آیا ما شانس صعود داریم گفت: ما تیم کره جنوبی، لبنان و ویتنام را خیلی خوب آنالیز کردیم. چند روز است که فیلم های بازی را به بچه ها نشان می دهیم که از لحاظ ذهنی آماده شوند. در این مدت توانستیم به کمک آقای عبدی و حبیبی به یک جمع بندی خوبی برسیم. ما راه را به بچه ها نشان دادیم و بقیه چیزها به تمرکز و اعتماد بنفس خودشان بستگی دارد. این دخترها خیلی سختی کشیدند و باید دید کدام تیم در آسیا بهتر بازی می کند.

سرمربی تیم جوانان در خصوص احتمال صعود به دور بعد گفت: از لحاظ روحی روانی از رده های دیگر در فوتبال بانوان آماده تر است. جوانان آماده اند که یک کار جدید انجام دهند و اگر ما از گروه خود صعود نکنیم سختی های یک سال اخیر ما بی فایده بوده. این بچه ها خیلی چیزها را کنار گذاشتند تا اینجا باشند و الان خودشان باید بخواهند.

خسرویار در پایان گفت: پیشرفت فوتبال زنان در ایران بسیار کند است، از سال ۲۰۰۵ که به ایران آمدم پیشرفت فوتبال زنان بسیار کند است. البته تیم ها و مربیان زیادی وارد لیگ شدند. اما چیزی که ما می بینیم این است که وقتی بازیکن وارد تیم‌ملی می شود تازه ما به او پاس بغل پا یاد می دهیم.

او گفت: تیم ملی جای آموزش نیست، تیم ملی جایی است که از همه جای ایران بازیکن می آیند و یک تیم قوی را تشکیل می دهند. مربیان خانم باید خود را به روز کنند.فوتبال در خون ما است ولی ما پایه خوبی نداریم. امیدوارم با کمک مربیان جوان و خوب آینده بهتری در فوتبال بانوان داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات خسرویار در نشست خبری با خبرنگاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسرویار: فدراسیون بخواهد در ایران می‌مانم/ بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..