تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش زیدان به احتمال جذب پل پوگبا

۸۵۴۴۳۲

۱۵۲ 

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، به تمجید از عملکرد پل پوگبا پرداخت.

ورزش سه: با نزدیک شدن به فصل بازار نقل و انتقالات تابستانی و با توجه به اینکه به نظر می رسد رئال مادرید قصد دارد بعد از سالها بازیکنان بزرگی را جذب کند، نام های زیادی برای انتقال به این تیم مطرح شده است.

یکی از بازیکنان، پل پوگبا ستاره فرانسوی و 26 ساله منچستریونایتد است که سالهاست مورد توجه زیزو قرار دارد و سرمربی فرانسوی کهکشانی ها امروز و در کنفرانس مطبوعاتی خود به تمجید از این بازیکن پرداخت تا شایعات در مورد احتمال انتقال پوگبا به برنابئو افزایش یابد.

واکنش زیدان به احتمال جذب پل پوگبا

زیدان گفت: "من علاقه زیادی به پل پوگبا دارم و این موضوع جدیدی نیست. من شحصا پل پوگبا را می شناسم و معتقدم او بازیکنی متفاوت است که هم در حمله و هم در دفاع بازیکنی توانمند است. حضور پوگبا در ترکیب یک تیم ویژگی هایی را به شما اضافه می کند که کمتر بازیکنانی قادر به انجام آن هستند."

علیرغم جدایی ژوزه مورینیو و کاهش مشکلات برای پوگبا، وی هیچگاه احتمال جدایی از منچستریونایتد را ترک نکرده و افزایش شانس فتح جام های فراوان، ممکن است باعث شود گران ترین تاریخ یونایتد در تابستان اولدترافورد را ترک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش زیدان به احتمال جذب پل پوگبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..