تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلعه‌نویی: استقلال و پرسپولیس، ملی هستند

ورزش سه: پیروزی پر گل سپاهان برابر سایپا در هفته ای که تراکتورسازی و پدیده شکست خوردند و پرسپولیس در فولادشهر مقابل ذوب آهن به تساوی رسید، سبب شد تا بار دیگر امیدهای طلایی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی با توجه به دیدار بسیار حساسی که آنها در هفته 27 ام برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارند، بیشتر شود؛

چرا که در صورت پیروزی برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ سپاهان می تواند به 2 امتیازی صدر برسد و با توجه به اینکه در هفته 28 ام پرسپولیس در تبریز باید با تراکتورسازی زخم خورده مصاف بدهد، شانس رسیدن به صدر برای شاگردان امیرقلعه نویی که انرژی و انگیزه بسیار زیادی با پیروزی 5 بر 2 مقابل شاگردان علی دایی به دست آورده اند، کم نخواهد بود.

با امیرقلعه نویی سرمربی با تجربه سپاهان در مورد دیدار برابر سایپا و اینکه این پیروزی پر گل می تواند بسیار ارزشمند باشد، حرف هایش را اینگونه شروع کرد: ابتدا میلاد با سعادت منجی عالم بشریت را خدمت همه عزیزان، شیعیان تبریک می گویم و امیدوارم همه ایرانیان زیر سایه امام عصر زندگی با آسایش و آرامشی داشته باشند.

دیدارهای من و دایی همیشه پر گل بوده است

وی در مورد بازی گفت: من یک آماری از سایت شما دیدم و خودم توجه نکرده بودم؛ اینکه بازی های من و علی دایی میانگین گل بالایی داشته است. مثلا خودم پارسال 4 بر 2 به ایشان باختم؛ 6 گل و این بازی هم 7 تا. این نشان می دهد که چقدر ما به فوتبال زیبا و روبه جلو اهمیت می دهیم. در مورد آقای دایی قبلا صحبت کردم، اما در مورد بازی باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود.

ما بعد از بازی استقلال حقمان باخت هم نبود، موقعیت های بسیار زیادی ایجاد کردیم ولی خب سخت بود. خداوند کمک کرد تا ما برگردیم. من واقعا از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. از آن هوادارانی که به شهر قدس آمدند و 90 دقیقه تیم را تنها نگذاشتند، بیشتر از همه تشکر می کنم و خوشحالم که سپاهان در نیم فصل دوم هجومی ترین تیم است و فوتبال زیبایی بازی می کند.

هر چند در بسیاری از بازی ها به حقمان نرسیدیم ولی خب ما فقط به دنبال پیاده کردن برنامه ها و اهداف تاکتیکی هستیم و امیدوارم بتوانیم 4 بازی باقی مانده هم بهتر از این بازی باشیم.

قلعه‌نویی: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس، ملی هستند

گل های نمایندگان ایران در آسیا را دوباره ببینید

سوال بعدی ما از سرمربی سپاهان در مورد انتقاداتی است که به شیوه بازی این تیم وجود دارد؛ این در شرایطی است که شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار برابر سایپا شیوه های متفاوتی برای گلزنی داشتند و گل دوم آنها روی کار تیمی منخصربفرد ثبت شد.

سرمربی طلایی پوشان در رابطه با این موضوع می گوید: کسانی که این حرف ها را می زنند دشمنان امیرقلعه نویی هستند که برای ما مهم نیستند. شما هر طور بازی کنید یک حرفی می زنند. بروید ببینید نماینده های ما در لیگ قهرمانان آسیا در هفته های اخیر چطور گل زده اند. هر سه نماینده را ببینید، من قبلا تبریک گفتم و بازهم تبریک می گویم به آنها؛ اما ببینید در لیگ قهرمانان آسیا چطور گل زدند.

اتفاقا شجاع خلیل زاده هم برابر الاهلی با پرتاب اوت گل زد و گل زیبایی هم زد. قلعه نویی با خنده حرف هایش را ادامه داد و اضافه کرد: خب دیگر. بقیه گل نماینده های ما را هم آنالیز کنید.

طبیعی است علی دایی عصبانی باشد

علی دایی روز گذشته تحت تاثیر شکست برابر شما روز گذشته خیلی عصبانی بودند و حتی با بازیکنانش هم حرف نمی زد. این نوع شکست ها برای مربیان به نظر خیلی سخت تمام می شود. قلعه نویی در واکنش به این سوال بیان کرد : ببینید آقای دایی همیشه با یکسری جوان تیم های قدری درست می کنند و کمتر مربی این شهامت را دارد. ما هم بعد از باخت ناراحت بودیم؛ چون مربی روی کار خودش تعصب دارد و اعتقاد دارد طبیعی است که از چنین شکستی ناراحت می شود.

هر مربی ای ادعا دارد به سپاهان بیاید

شما همچنان تنها مربی ایرانی هستید که بین این تعداد مربی با کیفیت خارجی همیشه تیم هایتان مدعی هستند. فکر می کنید قهرمانی ششم شما در این فصل اتفاق می افتد؟ پرافتخارترین مربی لیگ در پاسخ به این سوال عنوان کرد: ببینید ما 4 فینال پیش رو داریم و فقط بازی به بازی جلو میرویم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. بحث من اما این است، هر مربی که ادعا دارد به تیم های خارج از پایتخت که یک سوم تیم های مدعی بودجه دارد وبدون حمایت داخلی و بیرونی بیاید و نتیجه بگیرد؛

به غیر از تیم من. ما به چهار فینال مان فکر می کنیم که بتوانیم بازی های با کیفیتی انجام بدهیم. به هر حال سخت است تیمی که در دو سه ساله گذشته شرایط خوبی نداشته خدا کمک کند بیاید جزو مدعیان؛ تازه ما یک سوم بودجه 3 تیم اول را داریم؛ دلیل هم داریم؛

هم اسناد هست و هم مدارک. از همه مهمتر اینکه نه حمایت بیرونی داریم و نه داخلی. ضمن اینکه کادر ما سال اول است که این تیم را تحویل گرفته است؛ مثلا آقای برانکو و شفر چند سالی است که تیم هایشان را در اختیار دارند. خیلی خوشحالم که لیگ اینقدر جذاب است که تیم های بالا و پایین جدول رقابت نزدیکی دارند و این نشان دهنده کیفیت لیگ است.

قلعه‌نویی: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس، ملی هستند

منچستر بعد از فرگوسن هنوز درست نشده

آیا شما بازیکنانی که مدنظرتان بود را توانستید جذب کنید؟ در این مورد سرمربی سپاهان تاکید کرد: اینجا به هر حال در سپاهان یکسری ساختار وجود دارد، تیمی که بسته شد بر اساس دلار 3 هزار تومان، در یک مقطعی دلار تا 20 هزار تومان هم رفت. جا دارد از آقای عظیمیان (مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان) تشکر کنم که اگر سپاهان همچین جایگاهی امروز دارد یکی از علت هایش ایشان هستند و همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است که متمم بودجه را در نظر گرفتند.

می خواهم بگویم بودجه ما نسبت به سه تیم یک سوم است و خدا را شکر که با توضیحاتی که دادم توانستیم مدعی قهرمانی باشیم. سال های گذشته خوب نبوده است. سپاهان یک تیم خارج از مرکز است، البته سپاهان تیم پرافتخاری است و خیلی از مربیان مربی ها دوست دارند در این تیم کار کنند. اگر توضیح می دهم به خاطر این است که می خواهم مردم سختی کار را بدانند. شما ببینید هنوز منچستر بعد از فرگوسن نتوانسته شرایط عادی پیدا کند، آنها که نه مشکل بودجه دارند و نه مشکل زمین تمرین و نه ارز بالا و پایین می شود. حالا ببینید خدا چقدر سپاهان را دوست داشته است که امسال مدعی هستیم. البته امیرقلعه نویی کمترین نقش را داشته است و بقیه نقششان از من بیشتر است.

خوشحالم همه جا اثرگذار بوده ام

قلعه نویی با اشاره به اینکه اثرگذاری در تیم هایی که می رود، برایش بسیار با اهمیت است، بیان کرد: من خوشحالیم هرکجا می روم اثرگذاری می کنم. این برای من از همه مهم تر است. حالا دوستان تبلیغات منفسی می کنند، کارهایی می کنند که در شان خودشان و خانواده شان و است ولی من همیشه نسبت به تربیت خانوادگی ام افتخار می کنم.

قلعه‌نویی: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس، ملی هستند

آقایانی که ادعا می کنند یک سال یک تیم شهرستانی بگیرند. خوشحالم و افتخار میکنم که از استقلال اهواز تا به امروزهر تیمی که گرفتم رتبه اش را بالا آورده ام. این به خاطر لطف خدا است، حالا ذوب آهن بوده، استقلال خوزستان بوده، مس کرمان بوده، تراکتور و سپاهان؛ من تیم های خارج از پایتخت را می گویم وگرنه تیم های تهرانی که جای خود دارد.

سال اول که من با استقلال قهرمان شدم، بودجه تیم یک میلیارد و 200 میلیون بود. همان سال یک تیم با 5 میلیارد نتوانست از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند. سال هایی که استقلال بودیم شرایط خوب نبود ولی خدا را شکر الان وضعیت استقلال و پرسپولیس خوب است. البته باید همینطور هم باشد، چون استقلال و پرسپولیس به خاطر هواداران شان سرمایه ملی هستند.

باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس تیم های ملی هستند

قلعه نویی توضیح داد: این ها را می گویم تا بگویم که این دو تیم سرمایه مملکت هستند. شما با استقلال و پرسپولیس می توانید خیلی از مشکلات جامعه را برطرف کنید. خیلی تیم ها شاید استانی باشند ولی این دو تیم ملی هستند و هرچقدر برای این دو تیم خرج شود کم است، چون این دو تیم تیم های ملی هستند و باعث می شوند آسیب های جامعه کم شود.

بودجه در اختیار آنها بگذارید. الان خوشحالم که این کار دارد انجام می شود. چرا؟ چون استقلال و پرسپولیس تیم های ملی مملکت هستند و همه این را باید قبول کنند. مثال می زنم. ببینید زمانی که دو تیم شهرستانی بازی دارند، حالا رده جدول را کنار بگذارید. شاید 5 هزار جمعیت برود. همان تیم با رده پایین تر با استقلال و پرسپولیس بازی داشته باشد، ورزشگاه پر می شود.

پس باید نگاه ملی داشتیم باشیم دیگر. حالا نمی دانم چقدر موفق شدم منظورم را برسانم. می خواهم بگویم الان خوشحالیم با بودجه های آنچنانی و حمایت هواداران و این موارد بالاخره باید استقلال و پرسپولیس این روند را ادامه دهند و سپاهان هم خدا را شکر با یک بودجه یک سوم کمتر در حال رقابت است.

در بازی با پرسپولیس دنبال کیفیت هستیم

با توجه به اتفاقات دیدار رفت، مهم ترین دغدغه شما برای دیدار برابر پرسپولیس چیست: ما دنبال کیفیت بازی امان هستیم. ما به هیچی جز قشنگی فوتبال و مسائل داخل زمین فکر نمی کنیم. اگر بردیم خدا را شکر می کنیم و اگر باختیم هم تبریک می گوییم به حریف.

مگر به استقلال نباختیم و تبریک گفتیم. مگر در تهران استقلال را نبردیم و تبریک گفتیم. این ها نشات گرفته از منش و بزرگی و رفتارهای پهلوانی است که فوتبال ما باید داشته باشد. اگر نه که از این برد و باخت ها زیاد است. حالا چه کسی بیاید و رکورد منصورخان را بشکند. چه کسی بیاید و رکورد علی پروین را بشکند. همه از رفتارهای این دو بزرگوار صحبت می کند نه از جام ها.

البته خود شما هم 5 عنوان قهرمانی دارید که هنوز فردی به آن نرسیده است: قلعه نویی در ادامه افزود: نه ما مخلص همه هستیم.

قلعه‌نویی: باید قبول کنیم استقلال و پرسپولیس، ملی هستند

تاج بهترین تصمیم را بگیرد

سوال پایانی ما از امیرقلعه نویی در مورد تیم ملی بود. اینکه اسامی مختلفی پس از دوران کارلوس کی روش مطرح شده ولی هیچ یک جدی نیستند. به نظر شما تصمیم صحیح در این مورد چه چیزی می تواند باشد. سرمربی سابق تیم ملی پاسخ داد: من فکر می کنم بعد از دوستان کارهایی کردند که فشار روی فدراسیون بیافتد؛ به نظر من. یک سری اسامی گفتند که متر مردم آنها باشند.

تا اگر آن اتفاق نیفتاد و به نظر من هم با توجه به شرایط اقتصادی رخ نمی دهد، رفتاری بود که می خواستند فدراسیون را تضعیف کنند. باید بگذاریم تا بهترین تصمیم را مدیران فوتبال بگیرند. بهترین انتخاب را داشته باشند. به هر حال یکی مثل آقای تاج و ساکت 30 سال است که در بدنه فوتبال هستند و باید بهترین تصمیمات را بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلعه‌نویی: استقلال و پرسپولیس، ملی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..