تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«همین الان یهویی» به روز شد

«همین الان یهویی» به روز شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت جدید برنامه «همین الان یهویی» برای اولین بار در سال ۹۸ شب گذشته در حالی روی آنتن رفت که جدیدترین شیوه عروسک‌گردانی در تلویزیون ایران را پیاده کرده بود.

در سری جدید برنامه «همین الان یهویی» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی به آموزش نکات امنیتی مهم در پرداخت‌های الکترونیکی می‌پردازد، عروسک‌ها با استفاده از بالاترین میزان تکنیک، اجرایی متفاوت را صورت دادند و به عبارت دیگر، مخاطب، در قسمت‌هایی از برنامه تمامی فیزیک عروسک را شاهد بود و نه صرفا بخشی از تن آن را از پشت میز. این تکنیک که موجب برقراری هر چه بیشتر ارتباط مخاطب با برنامه و محتوای آن می‌شود.

بنا بر این گزارش، پخش برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» از نیمه دوم سال گذشته با هدف آموزش مهارت‌های پرداخت اینترنتی و دیگر رفتار‌های اقتصادی در شبکه‌های مجازی در شبکه دو آغاز شده و در سال جاری با رویکرد جدیدی از منظر تولیدی، به کار خود ادامه داده است.

«همین الان یهویی» متشکل از آیتم‌های گزارشی، عروسکی و نمایشی مختلف است و هر جمعه حوالی ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««همین الان یهویی» به روز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..