تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتاق اصناف با دوری از حواشی، عقب ماندگی یک ساله را جبران کند

اتاق اصناف با دوری از حواشی، عقب ماندگی یک ساله را جبران کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در  جلسه هیات های اجرایی اتاق اصناف شهرستان گفت: در یک سال گذشته مشکلاتی برای صدور اعتبارنامه های منتخبان اتاق اصناف پیش آمده بود و  اتاق اصناف در این مدت از برنامه هایش عقب مانده است و لازم است تا منتخبان اتاق اصناف در چارچوب مقررات عقب ماندگی ها را جبران کنند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف در هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت باید بکوشد تا در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی بوجود نیاید و  از مهم ترین این عوامل اتخاذ تمهیدات برای تامین کالاها و نظارت بر بازار است.

معاون فرماندار تربت جام گفت: باتوجه به عقب ماندگی یک ساله، اتاق اصناف باید نسبت به صدور پروانه برای کسب و کارها طبق مقررات تعجیل کند تا مشکلی در بازار ایجاد نشود.

در این جلسه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف برگزار شد.

انتهای پیام//س.ج


برگزاری انتخابات هیات اصناف در تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتاق اصناف با دوری از حواشی، عقب ماندگی یک ساله را جبران کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..