تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغالزایی ۱۲۰۰ زن مددجوی کمیته امداد کردستان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرشید جهان بین گفت: از میان این تعداد، ۱۳۸ نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که با استفاده از ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات صاحب شغل می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد از اشتغال‌های ایجاد شده در سطح روستا‌ها و ۴۶ درصد در شهر‌ها ایجاد شده است، افزود: ۴۶ درصد مجموع تسهیلات هزینه شده برای بحث اشتغال زنان در بخش دامپروری، ۴۳ درصد خدمات، سه درصد کشاورزی و هشت درصد فرش و صنایع دستی بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: سال گذشته از مجموع تسهیلات اختصاص یافته به حوزه اشتغال کمیته امداد استان، ۲۸ درصد صرف ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در حوزه زنان شد.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به اهمیت مشاغل خانگی و درگیر کردن زنان و بانوان در چرخه اقتصاد خانواده، بیش از ۳۴ میلیارد ریال یعنی حدود پنج درصد کل اعتبارات در زمینه ایجاد اشتغال مشاغل خانگی هزینه شده است.

جهان بین تاکید کرد: با توجه به رسالت اصلی این نهاد در زمینه دستگیری از فقرا و نیازمندان، زنان سرپرست خانوار در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و با اولویت به امور اشتغال این قشر پرداخته شده است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به  زنان مددجوی کمیته امداد کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغالزایی ۱۲۰۰ زن مددجوی کمیته امداد کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..