تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های کردستان در نخستین جلسه اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان کردستان که با هدف آزادی حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد، گفت: در سال ۹۷ ستاد دیه استان با کمک خیرین زمینه آزادی ۱۹۰ مددجوی مرد و ۱۱ بدهکار مالی زن را فراهم نمود که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمدی، چون بدهی مالی و دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی تصادف با رقم بدهی بالغ بر ۱۶۶ میلیارد ریال در زندان به سر می‌بردند.

وی افزود: پس از استعلام دقیق از وضعیت برخی از مددجویان با موافقت تمامی اعضای هیات امناء که عالی‌ترین مقام‌های قضایی استان هستند برای رهایی ۱۸ نفر از محبوسان به میزان مشخص و بنا به وسع مالی و گرفتاری معیشتی آن‌ها تا میزان ۲۶ میلیارد ریال به صورت کمک ویژه کمک شد.

ابراهیمی اظهار کرد: بخشی از اعتبار لازم برای کمک به این افراد هم از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، ارایه وام بانک‌های عامل، اعتبارات صندوق خسارت‌های بدنی و همچنین منابع تحت اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ به طور دقیق بانک‌های عامل با اعطای مبلغی بیش از ۲۸ میلیارد ریال از طریق وام‌های قرض‌الحسنه نقش بسزایی در آزادی این دسته از زندانیان نیازمند داشتند که امید است این روند با تسهیل در زمینه اخذ تضامین تداوم داشته باشد.

ابراهیمی با اعلام وضعیت فعلی بدهکاران مالی تحت حمایت ستاد دیه افزود: هم‌اکنون تعداد ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های سطح استان تحمل حبس می‌کنند که امید است ضمن توجه بیشتر به موضوع پیشگیری از ورود ناخواسته یا مجدد افراد بدهکار به زندان بتوانیم به برکت ایام نورانی ماه شعبان و رمضان طی جشن‌های گلریزان زمینه آزادی حداقل نیمی از مددجویان فعلی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..