تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار چهار تیم درمان اضطراری در مسجد جمکران

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد شهیدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: این تیم‌ها در چهار نقطه داخل و خارج از مسجد جمکران متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی مستقر هستند و به ارائه خدمات درمانی به زائران نیمه شعبان می‌پردازند.

دبیر ستاد سلامت اعیاد شعبانیه دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: این تیم‌ها آمادگی دارند در صورت بروز سوانح، حوادث غیرمترقبه و یا مراجعه بیماران بدحال احتمالی نسبت به امدادرسانی اقدام نمایند.

وی با بیان این که مدت زمان ارائه خدمات درمانی در مسجد جمکران به شرایط میدانی بستگی دارد،گفت:در این طرح، ۲ متخصص طب اورژانس، سه پزشک عمومی و ۴۰ پرستار حضور دارند.

به گفته شهیدی، درمانگاه دارالشفاء مسجد جمکران نیز وظیفه ارائه خدمات به بیماران سرپایی را خواهد داشت و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، قلب، مامایی و اطفال در این مرکز حضور دارند.

وی عنوان کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ نیز با به کارگیری ۱۷ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس و استقرار آن‌ها در نقاط مختلف مسجد جمکران آماده امدادرسانی است.

وی افزود: در همین راستا داروی مورد نیاز داروخانه و درمانگاه دارالشفاء مسجد جمکران و همچنین چهار تیم درمان اضطراری مستقر در این مسجد فراهم شده است.

انتهای پیام /ح

چهار تیم درمان اضطراری در مسجد جمکران مستقر شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار چهار تیم درمان اضطراری در مسجد جمکران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..