تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزش بادهای شدید و بارش برف و باران در قزوین/ احتمال سرمازدگی در باغات وجود دارد

ساعت: 14:43 منتشر شده در مورخ: 1398/01/31 شناسه خبر: 1478206

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین اعلام کرد"

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: از کشاورزان و باغداران خواسته شده برای جلوگیری از سرمازدگی و حفظ درختان و محصولات کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی آخوندی در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره وضعیت جوی استان قزوین اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی و استقرار هوای سرد، از امروز تا چهارشنبه احتمال سرمازدگی محصولات وجود دارد.

وی افزود: با وزش باد‌های شمالی، دمای هوای استان طی روز‌های آینده به ویژه صبح روز سه شنبه و چهارشنبه کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره هواشناسی قزوین ابراز کرد: طی سه روز آینده با گذر امواج در ساعات بعدازظهر بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برای دوشنبه شب و صبح روز سه شنبه در مناطق سردسیر و کوهستانی باران و برف خواهد بارید.

این مسئول بیان کرد: از کشاورزان و باغداران خواسته شده برای جلوگیری از سرمازدگی و حفظ درختان و محصولات کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته، بیشترین بارش باران با ۹ و یک دهم میلی متر در معلم کلایه گزارش شده؛ در قزوین هم یک و نیم میلی متر بارش باران، گزارش شد.

آخوندی در پایان عنوان کرد: دیشب، مردم کوهین دمای یک درجه را تجربه کردند؛ در گرمترین ساعات روز بیشترین دما با ۲۱ درجه بالای صفر در بوئین زهرا گزارش شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزش بادهای شدید و بارش برف و باران در قزوین/ احتمال سرمازدگی در باغات وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..