تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشت

تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،دکتر فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز در محدوده روستای منزل آب زاهدان رخ داد.

وی افزود: سه نفر از مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۲ دستگاه خودرو پژو سوخت کش در حال عزیمت از سمت خاش به زاهدان بودند که به علت انحراف به چپ یکی از این خودرو‌ها با خودروی دیگری که از سمت زاهدان در حرکت بوده برخورد کرده و منجر به بروز این حادثه شده است.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده افزود: خودرو‌های سوخت کش هر چند فاقد سوخت قاچاق بودند، اما به علت سرعت زیاد عامل این حادثه شدند.

فرمانده پلیس راه شمال استان ادامه داد: در صورتی که این خودرو‌ها حامل سوخت می‌بودند بطور قطع آتش سوزی اتفاق می‌افتاد.
 سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است.

شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ز

حادثه دلخراش در زاهدان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادفات در مسیر زاهدان- خاش ۷ کشته برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..