تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهوری از مناطق سیل زده خوزستان هوایی دیدن کرد

رییس جمهوری از مناطق سیل زده خوزستان هوایی دیدن کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رییس جمهوری پس از ورود به فرودگاه اهواز به همراه برخی از وزرا به صورت هوایی از مناطق سیل زده در اطراف شهر اهواز دیدن کرد.

قرار است رییس جمهوری پس از این بازدید، از اردوگاه اسکان اضطراری در ورزشگاه تختی اهواز دیدن و از نزدیک در جریان امدادرسانی انجام شده به مردم سیل زده قرار گیرد.

رییس جمهوری همچنین قرار است در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان، برای بررسی آخرین وضعیت سیلاب این استان شرکت کند.

رییس جمهوری را در این سفر وزرای نیرو، کشاورزی، کشور، اطلاعات، راه و شهر سازی، و نیز واعظی رییس دفتر وی همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام روحانی بعد ازظهر روز شنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

وی نهم فروردین ماه امسال در جریان رهاسازی از سد‌های استان و ایجاد شرایط بحرانی در برخی از خوزستان دیدن کرد و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان شرکت کرد.

در اثر سیلاب و طغیان رودخانه‌های کرخه، دز و کارون تاکنون بیش از ۱۲ شهرستان در حاشیه‌ها این رودخانه‌ها دچار آبگرفتگی یا در معرض سیلاب قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ز

رئیس جمهور در اهواز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهوری از مناطق سیل زده خوزستان هوایی دیدن کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..