تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر تغییرات تیم اقتصادی دولت در خراسان رضوی باشید

منتظر تغییرات تیم اقتصادی دولت در خراسان رضوی باشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون همکاری خوبی بین بخش‌های مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی به وجود آمده که این مسئله می‌تواند زمینه ساز نوعی تحول اقتصادی باشد.

وی مهم‌ترین نیاز فعلی کشور را توجه به اقتصاد و معیشت خانوار‌ها دانست و تأکید کرد: مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی با مشارکت خود مردم و نظارت ائمه جماعات می‌تواند مدلی متاسب برای توسعه اقتصادی باشد و ما نیز به عنوان بخش دولتی در استان خراسان رضوی به دنبال اصلاح ساختار‌های اداری برای توانمندسازی جوامع محلی هستیم. استاندار خراسان رضوی با اشاره به شعار‌های زیادی که برای رفع تمرکزگرایی داده می‌شود، تأکید کرد: با وجود تمام شعار‌هایی که داده می‌شود، اما هنور هم روال تمرکزگرایی وجود داشته و هرسال هم به آن افزوده می‌شود و هم اکنون نیاز است تا به عنوان یک معضل با آن برخورد شده و از سر راه برداشته شود.

رزم حسینی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه آیا باید منتظر تغییر در تیم اقتصادی بخش دولت در استان خراسان رضوی باشیم با بیان اینکه رونق تولید برای ما به عنوان یک شعار اساسی مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در راستای نیل به این شعار تغییرات تیم اقتصادی استان خراسان رضوی با تغییر معاون اقتصادی استاندار آغاز شده و تغییرات دیگری هم در این حوزه در راه است.

انتهای پیام/ ز

تغییرات تیم اقتصادی دولت بزودی صورت می گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر تغییرات تیم اقتصادی دولت در خراسان رضوی باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..