تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بارش برف در برخی نقاط اصفهان/طوفان لحظه‌ای در راه است

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از اداره کل هواشناسی  اصفهان، بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده است.

 در اوایل هفته در اصفهان شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده خواهیم بود،طوفان لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در مناطق شرقی و در مناطق غربی را از امروز تا روز دوشنبه خواهیم داشت.

 روز دوشنبه رگبارهای بهاری توأم با رعد و برق به‌ویژه در مناطق غربی و جنوب‌غربی اصفهان داریم و نیز احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد.

امروز هوای صاف، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید را خواهیم داشت، برای روز یکشنبه هوای صاف، افزایش ابر و وزش باد شدید و روز دوشنبه نیز احتمال رگبار پراکنده را خواهیم داشت.

دمای هوای طی ۲۴ ساعت آینده همچنان دو تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان ۲۲ و ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بویین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد خنک ترین مناطق استان خواهند بود؛ طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش مربوط به شهر سمیرم با ۶.۶ میلی متر بوده است.

​۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بارش برف در برخی نقاط اصفهان/طوفان لحظه‌ای در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..